Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΙΑ (όπως αναμενόταν)

Δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα του Αίαντα Σαλαμίνας έκανε ο πρόεδρος της ομάδας, Τάσος Λουκάς, πιο αναλυτικά δήλωσε:

"Το πιο καθοριστικό παιχνίδι της χρονιάς, ήταν αυτό με τον Μεσσηνιακό, όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές, τους τρεις προπονητές Σπάνο, Λαϊβερά, Σοκολάκη και τον κόσμο του Αίαντα. Η σωτηρία για μένα είναι σαν να πήραμε το πρωτάθλημα".

"Δεχθήκαμε πολλά πυρά από ανθρώπους της Σαλαμίνας, έκανα ένα λάθος με την ιστορία Ξενιάδη, το πήρα πάνω μου και όπως τον έφερα, τον έδιωξα. Όταν έγινε αυτό όλοι μου είπαν ότι θα με στηρίξουν οικονομικά, όμως κανείς δεν βοήθησε, όλοι εξαφανίστηκαν. Νόμιζαν ότι η ομάδα ήταν η Μπαρτσελόνα και με κατηγόρησαν ότι ''έστηνα'' παιχνίδια".

"Αυτοί που τα έλεγαν δεν φορούν παντελόνια και δεν ξέρουν τι περάσαμε όλη τη χρονιά. Δέχθηκα πόλεμο από τους συντοπίτες μου, επειδή δεν αρέσει σε να βλέπουν την ομάδα να πηγαίνει μπροστά και να είναι στη Γ εθνική. Ο Αίας εξασφάλισε την παραμονή του και εγώ ''φεύγω''. Οι πονηροί ας έρθουν τώρα να πάρουν την ομάδα, οι μετοχές μου είναι στη διάθεση τους. Εγώ τελείωσα. Δεν έχω κάνει καμία συζήτηση με κάποιον επενδυτή, είμαι ανοιχτός σε όλες τις προτάσεις".


Πηγή contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου